Skupno število ogledov strani

ponedeljek, 10. april 2017

Ah, ti evrčki ...

Sicer sem se že od malih nog učila ravnanja z denarjem, v zrelih letih pa doktorirala ... danes pa so me misli malo zanesle ravno v to smer ... denar ...

Ko greste v trgovino, pojdite vedno siti. Tako vas nepotrebna živila ne bodo premamila. Po možnosti pustite otroke doma, da vam ne polnijo košarice z vsem mogočim. In v trgovino ne hodite vsak dan, ker tako največ zapravite. Ker ena čokoladica danes, jutri samo eni piškoti, pojutrišnjem samo en sladoled ... in tako naprej. In razlika je lahko zelo hitro tudi 200 €. V trgovino pojdite vedno z nakupovalnim seznamom, katerega se morate striktno držati. Izogibajte se franšiznih prodajaln. In ne kupujte plastičnih vrečk.

Ne kupujte detergenta za posodo v »poceni« trgovinah, saj so določene znamke dosti boljše, ker ga manj porabite. V tem je catch. Jaz prisegam na Pril in Jar.

Mislite, da je kilska Nutella za slabih 5 € (v akciji) draga? Pomislite, koliko paštet bi potrebovali, da bi namazali isto količino kosov kruha ... Ja, vem, da je Nutella nezdrava ... so what ... 

Mislite, da je kruh predrag? Se strinjam. Zato pa uporabite svoje kuharske veščine in se naučite spečti kruh sami. Verjemite, ni nobena umetnost! Za dober evro boste spekli slabo kilo kruha.

Izdelke z daljšim rokom uporabe kupujte v akcijah. Toaletni papir se vam ne bo pokvaril, prav tako ne zobna pasta. Poskusite vnovčiti čim več kuponov, ki so vam na razpolago.

Plačilo položnic je najcenejše pri najboljšem sosedu, 0,65 € (čeprav, zame ima najboljši sosed kar visoke cene). Se vam ne zdi bolje, da si na banki uredite spletno banko, to je trenutno najboljša varianta, ne glede na to, da vam za uporabo te storitve nekaj malega zaračunajo? Samo seštejte, če imate samo 24 položnic na leto, kakšna je razlika. Za kavo s prijateljico sigurno. Pa še za kepico sladoleda.

Ko postane vaš jekleni konjiček žejen, napolnite cel rezervoar. Ker vožnja po nepotrebnem do bencinske črpalke ... kilometer v eno smer, kilometer v drugo ... koliko se jih čez leto nabere? Preden se odpravite z avtom na tehnični pregled, se pozanimajte pri vaši zavarovalnici, če imajo kak popust za tehnični pregled. Zavarovalnica Generali ima to opcijo. 20 %.

Mobilna telefonija ... ponudnikov dosti, mesečne naročnine - ena ugodnejša od druge ... če imate doma meni podobnega čvekača (moj bratec pravi, da sva samo jaz in Chuck Norris sposobna porabiti neomejene minute), potem je paket neomejenih klicev, SMSov, MMSov in nekaj malega mobilnih podatkov najboljša varianta. 17,99 €.

Glede oblačil, vsak ima doma kar nekaj tega, pa ne nosi. Ali je prerastel, se zredil, shujšal ... lahko postanete ponosni lastniki le teh. Jaz sem bolj nadušena nad podarjenimi oblačili, se mi zdi, da mi bolj pristojijo. Pa še na dom pridejo ponavadi.

Šolskih potrebščin ne kupujte v knjigarnah, saj so cene tam za določene artikle tudi petkratne. Zavitki papirja, ovitki za zvezke, barvice ... vse te zadeve imajo v megamarketih dosti nižje cene.

Noben otrok ne potrebuje vozička, ki je dražji od avtomobila. Važno je, da je stabilen in ima kolesa. Je čisto vseeno, če ni nepremočljiv, ker sem bila samo jaz tista crazy woman, ki je vozila otroka na sprehode tudi v dežju.

Računalnik kupite tak, ki je primeren vašemu znanju in namenu. Jaz ne potrebujem računalnika za 2.000 €, ker mi zadostuje internet, office in nekaj ne ravno zahtevnih programov. Se pravi, moj HP, ki je bil v akciji je stal slabih 300 €. In zadovolji vse moje potrebe po računalniškem opismenjevanju.

Ne rabite kupiti prav vsake knjige, ker za to obstajajo knjižnice. Če ste slučajno prijavljeni na Zavodu za zaposlovanje, se lahko z njihovim potrdilom brezplačno včlanite. Tako prihranite, če niste upokojenci, 15  € letno.

Prav tako si s tem potrdilom uredite Urbano za LPP za 17 in ne za 37 €. Zavod za zaposlovanje ima tudi možnost ogledov raznih predstav in sejmov ...


Pa vendar ... ko ste na psu in ne vidite izhoda, samo verjemite, da se bo situacija spremenila. In da je to stanje samo trenutno stanje.  Ko boste začeli verjeti, se bo denar pojavil od nekje ... Govorim iz lastnih izkušenj.

V glavnem, da se. Enkrat, ko si primoran usvojiti denarno poslovanje ... in ko ti uspe na koncu meseca še kaj prihraniti ... takrat si lahko samo čestitaš.

Denar je vse, ni pa vse v denarju ... tudi to sem se z leti naučila ...







Ni komentarjev:

Objavite komentar