Skupno število ogledov strani

torek, 7. junij 2016

Delavnica Rojeni v obilju

Delavnica Rojeni v obilju – pod okriljem Delta life coachinje Sandre Antanasović


Pred časom mi je prijateljica povedala, da se bo pričela delavnica z imenom “Rojeni v obiju”. Ker se mi je zdela tema zanimiva, me je takoj pritegnila. Sploh, ker je bila cenovno ugodna, poleg desetih ur “izobraževanja” sem pa postala tudi ponosna lastnica knjige Boba Proctorja – Rojeni v obilju.

Seveda si nisem znala predstavljati, kako bo vse skupaj potekalo. Ampak to v tistem trenutku sploh ni bilo pomembno. Ker sem verjela, da me je pot zanesla tja z namenom. Prav med te ljudi, ki sem jih tam spoznala.

In tako sem spoznala tudi našo Sandro. Mlado dečvo, željno znanja. Deklino, ki ima ogromno željo, kako to osvojeno znanje prenesti tudi na druge. Deklino, ki se maksimalno trudi opraviti tisto, kar dela dobro. In to dela s srcem, kar človeku ne ostane skrito. Deklino s prav posebno energijo. Nadvse pozitivno.

Hm, kaj sem odnesla od delavnice … mogoče sem si malo drugače zastavila vse skupaj, kajti na obilje nisem gledala iz materialnega vidika. Je bila to moja napaka? Ne verjamem, ker če bi bilo tako, bi se s teh delavnic kaj hitro odstranila. Pa se nisem. Ker je vsako srečanje prineslo nekaj novega. Nove poglede, nove delitve izkušenj, nove ideje …

Najbolj pa mi je odgovarjala vaša energija, vaš pozitivizem. Človek vas preprosto mora imeti rad!
Hvala vam za vse trenutke, ki sem jih lahko preživela v vaši družbi. Hvala, ker ste mi pokazali, da obstajajo tudi ljudje, ki se veselijo uspeha drugih. Hvala, ker sem skozi knjigo in skozi vas odkrivala samo sebe. No, pravzaprav se našla še nisem, zato sem se že prijavila na našo naslednjo delavnico, katero bo prav tako vodila naša Sandrica.

Naj povem, da sem se zaradi vas vsakič, ko sem prišla domov, počutila, kot da sem sklatila zvezdo z neba. Hvala, ker ste me razsvetlili, da je denar moj služabnik, da on služi meni, ne jaz njemu. Morda se je moj pogled in odnos prav na podlagi tega stavka obrnil popolnoma v drugo smer. Ker denar je začel nepričakovano pritekati. In to z več različnih koncev. Zanimivo, a ne …

Predvsem pa hvala, ker ste mi vsidrali besedo VZTRAJNOST v še tako majhno celico v mojem telesu :)

Kdor želi spremeniti pogled na obilje, s to delavnico res nima kaj izgubiti, kvečjem pridobi lahko ogromno. Ker naložba v znanje je najboljša naložba. In znanja nam nihče ne more vzeti.


Sandra, Janez, Vesna, Klemen … rada vas imam. Hvala, ker ste. 


Če bi radi spoznali našo Sandro, vas čaka povezava do nje tukaj :)

Belinda


Ni komentarjev:

Objavite komentar